Wednesday, April 13, 2011

HARI LAHIR.....

Ape yang aku nak cite pasal hari jadi ek....( ce cite ce cite)......dalam hidup kita nie salah satu bende yang akan kita ingat ialah hari lahir....tak kisah la hari lahir diri sendiri ke,suami ke,isteri ke,anak-anak ke,adik-beradik ke,kawan-kawan ke......

kalau seseorang yang kite sayang tak ingat hari lahir kite,mesti kita akan rase merajuk....

hari isnin hari tu aku g putrajaya....nak sambut hari lahir kawan aku....aku bawak die g secret resepi....biase la secret resepi....mahal kan....tapi takpe....khas untuk kawan2 tertentu aje...

semalam lak sambut hari lahir sorang lagi kawan aku....tempat pilihan 'die' plak, kenny rogers....die ni kawan yang paling aku sayang la dalam ramai-ramai kawan aku...

aku suka tengok kawan-kawan gembira...den ni kan ke suko menggembirakan orang...

kesimpulannya,tarikh lahir itu penting...jadi korang jangan la lupakan hari lahir orang tersayang korang...bilo plak tarikh lahir 'DIE' nie...lambek bona...

Jumpa lagi.....

Botak Kiut Yang Jiwang @ Eden......

2 comments: