Tuesday, May 10, 2011

BERAT BADAN.....

Pasal berat badan nie aku cukup sensitip...aku tak boleh dengar kalau ade orang cakap aku gemuk...tapi dalam hidup aku ade 2 orang kawan aku cakap aku gemuk..sorang laki sorang pempuan..Masalah eh kalau diorang cakap den gomok,den akan rase den gemuk..tak kisah la kalau ado 40 orang lain cakap den kurus...setiap kali diorang cakap den gemuk,setiap kali tu la den akan diet...tapi itu cite bertahun tahun lepas...

Sekarang nie...memang den dah gemuk...mase mula2 pindah pejabat kat pilah ni dulu...pinggang den cume 28 inci dengan berat badan 55 kg aje..selepas 3 tahun...pinggang dah naik 3 inci..berat dah naik 10 kg..gilo boto...dulu leh aje pakai baju ikut badan...sekarang tak boleh sebab nanti akan nampak perut...hohoho

tapi skang ni tengah diet...berat pun dah ade penurunan....tapi nak turun lagi..yang penting perut nie nak bagi 'rata'..baru la konfiden...kalau jumpe kawan2 pejabat lame dulu mesti diorang cakap den da gomok..bukan 2 orang lagi dah...dah jadi berpuluh orang dah...adoyai...

Dulu aku ni rendah,kecik,comel...tapi skang ni aku rendah,montel,cute...hohoho KATO DEN...

ok..nanti kita jumpe lagi....

Botak Kiut Yang Jiwang @ Eden....

No comments:

Post a Comment